torsdag 27. august 2015

Litt frem og mye tilbake....

Det er ingen annen måte i si det på; jeg er overtrent.
Vi tåler alle forskjellig mengder av belastning over tid, og jeg har foreløpig nådd min grense.

                 


Dette gir flere konsekvenser, ikke minst for hvordan legge opp treningen frem over. Det innebærer også at resten av sesongen er avlyst. Trening på Bislett i morgen, Oslo  Maraton i september og Bislett24 i november, det utgår. Og typisk nok, det første som slår meg; nå er jeg ikke flink lenger likevel.

             


Likevel, så langt i år så har jeg fått med meg mange fine langturer, to flotte maraton og Ecotrail.
Jeg har vært på løpeleir i Spania og jogget meg gjennom gater i Paris og London. Noen ganger må man sette seg ned og se grundig på det som har passert, her er det gleder og erfaringer som er verdt å bygge videre på.



 Nå er tiden inne til å legge andre planer, se på andre typer økter og kanskje se fremover i en annen rettning. Det kan være det foregår med hodet ned mot gulvet, gjennom krigerens posisjon eller kanskje bare ligge stille på gulvet og kjenne kroppens tyngde hvile mot yogamatten og bare puste...?



Vi sees plutselig!

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett