lørdag 4. januar 2014

Det nye året er i gang!

Da er det nye året i gang.
365 blanke dager står  klare til å bli preget av det vi velger å fylle livet med dette året.



Både nyttårsaften og første nyttårsdag var jeg ute og løp. Startet dermed der jeg avsluttet. Julen har generelt vært preget av mye trening, litt jobbing og tid med familie og venner. 


Torsdag var det igjen tid for trening med Ekebergjoggen, jeg hadde foreslått intervall. Var dessverre ikke en god ide å lade opp med kransekake, fungerer dårlig før trening! Mandlene gjøres nemlig om til bly etterhvert som adrenalinet stiger...
Moro var det lell!


I dag hadde jeg årets første langtur, 15,5 km. Det er nesten  to måneder siden jeg løp Ultraintervall i #1milvartredjetimme (totalt 80km) i november, etter det har restitusjonen vært langsom, men nå kjennes det ut som jeg kan presse på igjen.



Turen i dag gikk fra Lambertseter via Holtet og Kongsveien ned til sentrum og opp til Holtet via Havnen. Jeg hadde et lite ærend og fant ut at jeg skulle ta bena fatt i stede for tbanen. Det var mye forhandling med meg selv opp Kongsveien, men jeg kom helt opp til Holtet, da meldte ryggen fra om mulig terrorhandling og jeg valgte å ta det på alvor. Liker at ryggen er fornøyd, gjør løping så mye enklere!


Er Godt fornøyd med årets første uke så langt. Avslutter med 10 km turmarsj i morgen. Viktig å variere litt ;-) Jeg har også gjennomført uke en av flere (håper jeg)  der løpsgjennomsnittet ligger mellom 30 - 40 km. Gleder meg til å fortsette!



Riktig godt nytt år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar