mandag 21. oktober 2013

Flying start på uken...

Etter en fullstendig hviledag i går, var jeg i overkant oppladet. Det resulterte i at jeg startet mandagen og dermed denne uken med å løpe til jobb. Jeg foretrekker å løpe på den tiden av døgnet, så dette gikk helt fint. Det var meldt kaldt og muligheter for snø, det var bare å kle seg godt.


Det er viktig å være synlig når det er så mørkt om morgenen. Jeg løp med refleksvest, ekstra refleks rundt anklene og klistret ekstra refleksbånd på sekken.  Da jeg la ut på min morgentur var det veldig lite trafikk, både langs ruten og i Oslo sentrum. Det gjorde at turen ble en god og rolig start på dagen.


Det er flott utsikt over Oslofjorden og over sentrum på vei nedover mot jobb. Jeg løp så til de grader i mine egne tanker at jeg skvatt i det en hund sneiet bena mine. Burde ha sett den! Det var noen syklister ute også, men forholdsvis få biler. Ikke umulig at jeg gjentar dette, fungerte veldig fint.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar