mandag 1. juli 2013

Oppsummering av løpeøkter i juni



Jeg rakk over ni løpeøkter i juni, det utgjorde totalt 65 km.
Snitthastigheten min har vært 7.5 km/t og en gjennomsnittspuls på 169 bpm.
Er veldig fornøyd med å ha tilbrakt 8 timer og 37 minutter i joggesko.

Ingen ting ved dette er på noen måte spektakulært eller voldsomt, men det er mitt. Min fart, mine kilometere, min puls og min tid til å la tankene fly og kjenne kroppen jobbe.


Jeg har lenge hatt som håp  å klare å løpe 10 km rett under timen, for meg vil det være en stor seier. Jeg vil helst unngå og sammenlikne meg med andre av den enkle grunn at jeg løper mitt løp, ingen andres. Alltid spennende med tips om teknikk og hvordan andre får til å prestere som de gjør, men jeg må fortsatt løpe mitt eget løp...

Det å løpe langt, og lengre enn langt - som de sier i eventyrene, virker også fascinerende. Jeg klarte å komme meg gjennom en 14 kilometer i juni, hadde håpet på 17 km, som er rekorden fra februar i år,  og kanskje 21 km for å topp det hele. Sånn er livet, ingenting er umulig - det bare tar litt lengre tid....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar